onsdag 16. februar 2011

Jeg fant ....jeg fant....

001 002 

Etter ryddinga av loftsboden i høst, kom jeg over min gamle Skogstad anorakk :o) Var usikker om den skulle gå til gjenbruk eller ikke........men bestemte meg for å beholda og BRUKE den :o))  Engentlig litt tøff synes jeg :o) Strikka meg like godt et par lange sokker til anorakken, så da mangler jeg bare en litt retro nikkers..... men det blir vel ikke lett å få tak i....... så hvis noen har en i str. 36  så gi meg et vink :o)

Liker veldig godt mønsteret på sokkene, har laget et par tidligere også :o) Brukt en kombinasjon av garnet Silja fra Gjestal ( lyseblå ) og Sisu fra Sandnes ( brun ) + pinner nr. 3

004

Strikkesmil fra Lill :o)

1 kommentar:

  1. Kjempestilig og så flotte sokker - brunt og blått er berre kjempefint ilag. Trur ikkje det finst mange slike skatter i mitt eige - så mange ganger som eg har flytta og flaksa rundt.....
    Ha en superfin dag i dag - eg skal på formiddagsstrikking i Brandbu og syns livet er fint:-))

    Jannetove

    SvarSlett