onsdag 2. mars 2011

Varme halser til kalde dager

002 

001

Strikka seks halser i  alpakka på pinne nr. 4. Noen er strikka i dobbel tråd ( tynn alpakka ) Heklekanten rundt og deler av blomsterpynten er hekla i Cotton Viscose og dobbel alpakka. Har festa sikkerhetsnål bak blomsten slik at man variere :o) Sydde perler på noen av blomstene:o)

004  003

Sitter godt nedover brystet og var enkle å strikke.

Mønster er henta her: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=98&d_id=34&lang=no

Strikkesmil fra Lill

3 kommentarer:

  1. Flink du Lill - kjenner meg ganske sikker på at eg skal ha meg ein slik ein...Men no er eg i full gang med juleproduksjon - håpar på å kunne gi bort berre heimestrikka i år.....Det er ein lang veg å gå:-))

    klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine, Lill! Slik en har eg lyst å prøve, men lista mi er lang før den tid trur eg;)

    SvarSlett
  3. De er bare helt vanvittig lekre!

    SvarSlett